Brisbane / Hervey Bay

15 september 2009 - Hervey Bay, Australië

Didn't like Brisbane too much. My hostel was a bit crappy. You needed access codes to get back in the hostel which they didn't tell me about and shit like that. I did go to see the celebration of the river. Ton of firework at the river, but best of all, they flew two F-111 with full after-burner over the crowd.

Headed to Hervey Bay from which I hope to embark on my Fraser Island tour. Have fun people in my room and ran around the beach with my new friend yesterday.

Not much else to report.

PS: Some obviously dillusional bird attacked me today. This crow like facker, just flew (beak first) into the back of my head while sounding its insane war cry. It then proceeded to take place on a branch just outside of my reach and look at me in contempt. I'm okay though.. don't worry.

1. Nina:
    15 september 2009
    kut-vogel! :)

Heb vandaag mn scriptie ingebonden en aan de school of law overhandigd en ook nog mijn arbeidscontract getekend en opgestuurd! (terwijl Lisbeth 'there goes freedom and leisure time' achter de envelop aan tegen de brievenbus stond te roepen :))

Nou ga ik morgen nog even één dagje naar London en dan vlieg ik donderdag naar Guernsey, naar papa, dan varen we de boot naar Soton, pikken al mn rommel op en dan op weg naar huis! Wel leuk nog even een laatste vakantie. Al is het wel extreem klote weer steeds en komt de wind steeds uit de richting waar we naar toe moeten.
    Overmorgen is Engeland-avontuur over.. Oktober zal wel een ietwat deprimerende maand worden denk ik. Al kan ik natuurlijk wel iedereen een beetje gaan opzoeken enzo. Ah well..

Ik ben dus vanaf donderdag wsl ook een tijd off line!

Liefs! Nina
  2. Rogier:
    21 september 2009
    Ja dat met die volges gebeurd heir wel vaker. mensen hebben zelfs speciale fiets mutsen om ze er van te weerhouden hoorde ik net.

Haha, dat van die freedom and leisure time zal ook wel meevallen :) Wel leuke meid is die Lisbeth.

Ja, is het nu alweer voorbij. Maarja als ik eraan denk dat je weg ging is dat ook al wel best lang geleden. En is toch echt een super beslissing geweest, als ik zie wat voor invloed het op je gehad heeft. Ja, wel leuk om iedereen een beetje op te gaan zoeken.